Tuesday, May 24, 2011

Blog Menghina Islam- http://makcikhajjahsittalwuzara99.wordpress.com/

Assalamualaikum. Terkejut saya, bukak2 je blog ada satu post terbaru dari satu blog yang saya follow. Post mengenai blog somebody yang menghina Islam. AstargfirullahalAzim. Cubalah kalian semua tengok:

http://makcikhajjahsittalwuzara99.wordpress.com/

Tak sangka, kita selalu marah bila orang barat menghina Islam. Orang Denmark, US, Europe and Etc tapi rupa-rupanya di Malaysia ni pun ada. Secara terang-terangan lagi. Beraninya dia menghina Junjungan Besar Nabi Muhammad, Menghina Allah, Menghina Kaabah! Berani betul dia mencabar kekuasaan Allah. Astargfirullah. Moga Allah memberi dia jalan pulang yang lurus.


Dia mengaku Islam, tetapi entahlah. Mungkin dia tu sekutu Zionis kot. Orang yang tidak menghayati ilmu agamanya, macam tu la kesannya. Suka-suka je dia menafsir ayat Quran ikut kehendak hatinya. Menafsir hadith mengikut kemahuan hatinya. Moga dia akan sedar suatu hari nanti.


"Maka pernahkah kamu melihat orang yang menjadikan hawa nafsunya sebagai Tuhannya dan Allah membiarkannya berdasarkan ilmu-Nya dan Allah Telah mengunci mati pendengaran dan hatinya dan meletakkan tutupan atas penglihatannya? Maka siapakah yang akan memberinya petunjuk sesudah Allah (membiarkannya sesat). Maka Mengapa kamu tidak mengambil pelajaran?"
Al Jatsiyah 23


Sekian dahulu. Wassalam.


-anak.soleh-

3 comments:

Anonymous said...

jgn2 die ni org kapir kot..

Anonymous said...

Tak nak komen lebih pasal makcik tu.. huhuhu.. tapi sebagai Umat Islam yang prihatin memang tersentap la bila baca semua entry dia.. nak cakap dia Islam macam was2 pulak kan eh..

Anonymous said...

yaALLAH...sesungguhnya tiada siapa pun yg mmpu tandingi kkuasaan ALLAH di dunia mahupun akhirat..smoga org yg mnghina islam ini akn mndpt ptunjuk dri ALLAH...